今日係返第三堂主日學,今日我返到去果陣,就見到麥皮坐左係到,向我揮手,仲要揮左好耐都唔停,一朝早就咁......之後就論到東京返左黎,之後就到賢,然後到恩。今日主日學多左d人啦^^",上完主日學之後就差唔多開始祟拜啦。
今日祟完拜仲要分組祈禱,之後就搞埋d波衫,我同恩、carman就去city先,東京就負責去訂波衫,我地今日搵左好耐,都係無房,然後東京就打電話黎話搞點左,就問我地係邊,之後再打電話比佢,叫佢係飯堂等,食埋野先再搵,果然搵到間房,之後就一直係間房度,各人有各人既野做,我就睇漫畫,其他人就做功課同溫書。恩6點就走左,佢要去學急救。之後我同東京10就走啦,淨番carman係到。10:20分返到屋企。今日打到呢度為止
 |