今朝6點半起左身,叫人起身。之後去到球場,發現佢果班d人係到打緊。之後就去左旺角唸住食埋飯去年宵。符錐12點10分黎到地鐵站,我地遲左35分鐘,然後飛同信,行埋去講白癡。之後佢就嬲左啦。然後佢就發脾氣走左啦。因為佢行得好快既關係,加上超多人,所以無追到。我地就去左食野先,食完野就打比東京問佢得未。原來佢岩岩返屋企。我地就繼續行,過左好耐打多次電話去,佢話岩岩沖完涼,就出去買波鞋。我同飛就去住先。坐巴士果陣,飛又拎左我果部好可愛既收音機出黎,播mp3。無幾耐又到左啦。之後就再打多次去,佢話未買好。之後我地就行住鑽石山廣場先。我地就不如去年宵睇下先,點知去到果到。原來無想像中咁好,之後就叫東京唔好黎,點知佢話唸住唔黎。之後就問猷係邊,點知原來佢仲係屋企。就問佢幾點黎,佢話夜晚先黎,我就收左線啦。算啦,聽日先再去過。今日打到呢度為止。
|