回憶的印記~~~
留下我每一刻的回憶。
kung3312
暱稱: 冬瓜~~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
反思~~~
畢業禮.....可能係最後...
今日係放假後返工既日...
今日放假^^
今日做得都好開心^^
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 34
今日人氣: 3
累積人氣: 4656
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


今日漫無目的咁過左一日~~ 鬱悶 分類: 未分類

            今朝6點半起左身,叫人起身。之後去到球場,發現佢果班d人係到打緊。之後就去左旺角唸住食埋飯去年宵。符錐12點10分黎到地鐵站,我地遲左35分鐘,然後飛同信,行埋去講白癡。之後佢就嬲左啦。然後佢就發脾氣走左啦。因為佢行得好快既關係,加上超多人,所以無追到。我地就去左食野先,食完野就打比東京問佢得未。原來佢岩岩返屋企。我地就繼續行,過左好耐打多次電話去,佢話岩岩沖完涼,就出去買波鞋。我同飛就去住先。坐巴士果陣,飛又拎左我果部好可愛既收音機出黎,播mp3。無幾耐又到左啦。之後就再打多次去,佢話未買好。之後我地就行住鑽石山廣場先。我地就不如去年宵睇下先,點知去到果到。原來無想像中咁好,之後就叫東京唔好黎,點知佢話唸住唔黎。之後就問猷係邊,點知原來佢仲係屋企。就問佢幾點黎,佢話夜晚先黎,我就收左線啦。算啦,聽日先再去過。今日打到呢度為止。

2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天


聽日就放假啦~~~ 驚訝 分類: 未分類

            今日係放假前,最後一日返學,返到學校上左佢地班。今日好快又到lunch la,今日食飯,佢地終於出黎食啦,好開心,仲多左個係佢地班既。食完lunch就上去一陣,之後落返去,見到肥李,肥李捉左我出去睇頭髮,死啦,唔係臨去剪頭髮,都要剪我呀。好才肥李,心情好,加上師兄同我講好說話。之後肥李就放我返去班房啦,好快就放學啦,上到去,突然aom衝過黎,叫我還書,我話仲有90幾頁未睇,佢好兇咁捉住我,東京見到,幫我手講,但係佢死都唔聽,之後我就比返本書佢,我自己去左中華買番本~.~"。我同飛去剪頭髮,信帶我地去。沉途佢拎左我部好得意既收音機出黎,播mp3。部收音機既外形係紛紅色、軟綿綿既沈頭咁,佢拎住係到狂播,我就一路話佢癡左線。去到剪頭髮果度,佢仲播緊,飛叫我剪先,我米開始剪,個女人同我剪得好有心機,剪左好耐,今次剪既頭,唔會再比人話我無剪過架啦。之後飛等左超耐都未到佢剪,返以遲黎果d就剪先,飛咁岩約左人6點,點知就過左,佢火都黎埋,話點解咁耐都未到佢剪,之後就出左去同果個人再約時間。之後返番去就到啦,剪完頭髮之後,飛話去食野,算啦都遲架啦,米培佢去食d野啦。信就返屋企。我食完野就返屋企啦,大約8:30就返到屋企。今日打到呢度為止。

2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天


煩惱的一天~~~ 不安 分類: 未分類
   

    今日返到學校,上左佢地班度傾計,打鐘果陣,因為肥李要捉頭髮,所以去左四樓洗手間度等查要先返番班房。然後被我過左關,之後就返落去睇書,之後就對卷,好快又放lunch.....恩本來話同我去食飯,點知佢同左佢以前同班既食飯.........算啦...之後就同aom食。食完飯之後就去左書局度睇下新一期Oh!戀愛學系出左未,點知真係出左,我就叫aom買,佢真係買,我又有得睇啦^^,之後擺本野返班房之後,又上左佢地班度傾計。放學果陣,我同一位同學鬧起上黎,佢話叫我唔駛放學,我即時火起上黎,就當住全班同學面前同佢講一d都算唔係咁有善既說話,搞到全班呆哂。之後就放學啦,放學果陣,猷叫我入黎,佢話佢舅父開左年宵,佢叫左佢數學阿sir買左個,之後,我又幫佢搞多單生意,我叫左英文果個Miss吳幫佢買,點知佢真係買,聽日交收^^。之後就培僑返教會拎stephen份禮物,我都估到係咩,就係聖經。問完恩,佢話唔得閒,所以唔去。我地返到去果陣,原來未開,因為stephen約左佢5點,果陣先4點幾.....之後就培佢去左M記食野,不過係佢食姐...我無食...佢去買果陣,借左部mp3我聽,我見到隔離果個細佬好得意,得12個月大,我食野果陣,好得意,仲見到佢幫佢媽咪清潔。之後我就拎本新書出黎睇。睇睇下,僑問我做咩好似悶悶不樂咁,我就話成績無想像中咁好,其實我心裹面有好多野困擾住我,好煩惱。唉~~~~之後就返番教會,係樓下等stephen黎,之後就上去啦,佢地搵左間房裁培,我就係出面聽住mp3等,唉~~~又唸埋d唔開心既野....之後就等左半個鐘多d就走啦,stephen隻手傷左,希望佢快d好........大約6點半就返番屋企啦。聽日又要對卷啦。今日打到呢度為止。