今日返到教會,個個問我做咩野,而ASTRA就叫我過去,佢彈左首歌比我,我當時好開心^^,之後就開始祟拜啦,祟拜完左,ASTRA送左張紙仔比我,d內容令到我開心番唔小,之後就企左係到傾計,我隻腳向後移左步,搞到個細佬,跌左係地下,我當時呆左,我就入左去同佢媽咪道歉....出到黎,佢地又係到講笑,之後就去必勝客到食,一路有講有笑,好似一家人咁,好開心,我屋企唔知幾時已經無左呢種快樂既感覺......不過我當正恩同東京係我屋企人,食完野就去city做功課,去到先知唔記左隻海狗........得番岩岩抽果隻/.\,然後就開始做功課啦。做做下,stephen同東京出左去,stephen教東京物理。佢地自己搵左一間房,我、恩同carmen就係到傾計,無啦啦恩扮低B,搞到我唔知點好,玩完之後,就行左陣,我就開始繼續做功課,死啦,做哂功課,咁我呢個假期點算好=.=",之後我同恩、東京、stephen走先,carmen溫多陣先走。之後就培恩一路行旺角,一路食野,之後就坐2E返屋企,今日都過得好開心^^

|