回憶的印記~~~
留下我每一刻的回憶。
kung3312
暱稱: 冬瓜~~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
反思~~~
畢業禮.....可能係最後...
今日係放假後返工既日...
今日放假^^
今日做得都好開心^^
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 34
今日人氣: 2
累積人氣: 4674
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


今日開心番d啦^^~~~~ 驚訝 分類: 未分類

            今日返到教會,個個問我做咩野,而ASTRA就叫我過去,佢彈左首歌比我,我當時好開心^^,之後就開始祟拜啦,祟拜完左,ASTRA送左張紙仔比我,d內容令到我開心番唔小,之後就企左係到傾計,我隻腳向後移左步,搞到個細佬,跌左係地下,我當時呆左,我就入左去同佢媽咪道歉....出到黎,佢地又係到講笑,之後就去必勝客到食,一路有講有笑,好似一家人咁,好開心,我屋企唔知幾時已經無左呢種快樂既感覺......不過我當正恩同東京係我屋企人,食完野就去city做功課,去到先知唔記左隻海狗........得番岩岩抽果隻/.\,然後就開始做功課啦。做做下,stephen同東京出左去,stephen教東京物理。佢地自己搵左一間房,我、恩同carmen就係到傾計,無啦啦恩扮低B,搞到我唔知點好,玩完之後,就行左陣,我就開始繼續做功課,死啦,做哂功課,咁我呢個假期點算好=.=",之後我同恩、東京、stephen走先,carmen溫多陣先走。之後就培恩一路行旺角,一路食野,之後就坐2E返屋企,今日都過得好開心^^

2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


今日個人好靜........ 不安 分類: 未分類

            今朝同東京去四哥教會問杰拎野,東京拎完就順便補埋物理,我就係到聽mp3,佢地12點幾補完,就一齊去食飯,去左M記到食,食完行左陣,就返上去坐陣就坐啦,返到教會,我同佢就走左入間房到坐....無幾耐導師返到黎,就衝哂入黎,就係到講笑,無幾耐恩都返到,入埋黎加入,之後就開始今日既活動,今日全日都好靜,因為唸緊野,大kent就狂問我做咩,我唸緊野,所以就話無野,之後蔓樺就請左我食糖,而佢個fd就送左個小禮物比我,好多謝佢地^^,之後坐左係到聽恩同麥皮傾計,之後佢地去食飯,今日壯態唔係咁好,所以無去食飯,就培東京,大怪獸+小怪獸走。今日打到呢度為止。

2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


今日去續證~~ 驚訝 分類: 未分類

            今日一早就同阿媽去排隊續證,大約10點40分就拎完o壽,之後就搵東京,今日約左佢去食飯,去到睇左陣波,佢地就走啦,我就上左東京屋企,等佢同佢細佬沖完涼就行得啦,今日去左佢樓下間餐廳到食,d野唔算.......本來去city,不過東京話唔好去,我知佢怕我悶,亂唸野......好多謝佢地咁關心我,佢話開放屋企被我做功課.....之後佢就訓教,我就係出面做功課,無幾耐恩打電話黎,問我係邊,我話遲d到,大約5點幾先去city,去到已經見到佢地既書包,所以唔打電話,就坐左係到做功課,做左無幾耐,先打電話比恩,無幾耐就返左黎,然後就繼續開功....之後就走啦.....恩話我今日有d唔開心,可能累啦。今日打到呢度為止。