今日返到學校,感覺怪怪地,平時佢地班人無對個我咁熱情........今日個個有野食既,都自動行埋黎,問我食唔食........到左食飯時間,我約左恩佢地去食,去左間日本野到食....我食完要走先....我仲要上堂,而佢地就返去對卷,所以可以遲d返,我直到放學為止,仲未知道佢地想點........算啦,可能佢地想對我好d瓜。今日打到呢度為止。