今日食完飯之後,就called恩,放學係門口等我,之後我地行去旺角,一路行,一路傾,經過左好多間,都未選擇好............最後去左一間係太子既食市,一路傾計,一路食,我今日請客^^,之後就去左佢果邊間M記到食新地,幾好食,之後就走啦。今日都幾開心。
唉~~~~好唔慣,F.5走哂,今日都係呆呆咁上堂,之後就培人去食飯........食完飯返黎,就睇書...之後個外藉老師撞入黎,拎住枝水槍=.=",周圍射,射到我同埋本書濕哂.....無奈.......點會有d咁怪既阿sir。之後到左第8堂,個胃又痛/.\,之後放學要留低係到聽野,然後就走啦。今日第一兩個字形容(無奈)。本來想打電話比人,不過唸唸下都係唔好啦,阻住人。
今日食完飯........個頭又開始痛.......發覺緊日身體好似唔多妥,可能多野唸左...............之後到左中文當,論到我做中文說話訓練...好才都合格。放學果陣本來想打比恩,不過我覺得佢有緊要野做........所以無打,不過打左比東京,原本佢訓緊教..........好對唔住,阻住左你訓覺,之後就返屋企。