今日同平時一樣,上堂好專心,除左英文堂,真係頂佢唔順,人教英文佢教英文教成咁都得,令願Miss吳教都無咁嬲.....。放左學,同平時一樣,係到做數,做完數傾多陣,就一齊去食糖水,食完就同人去買野,之後就坐地鐵返屋企啦。
今日一起身就發覺個天黑哂,換完衫,食埋早餐就出門口啦。明明有帶雨傘,都可以濕到無帶咁,勁無奈=.=",之後就上第一堂,上上下都無咩問題,但係上到第二堂果陣,一知道紅雨,個個食錯藥咁,都傻傻地,紅雨米又係留係學校。之後就繼續上堂,到左lunch要開會,開完就去食野啦。上數學堂教得好好,一上英文堂,真係想咬死個Miss,都唔識教書,連教小學生都不如,我諗我要出去補英文先得啦,放左學,留校做數,做完就閃啦。
今日上堂十分專心,不過英文堂比個新Miss玩死,開左學咁耐,佢都仲係到講埋哂d廢話,唔通我真係要出去補習=.="希望聽日唔好再係咁............然後其他堂都ok,發覺近日數學進步左小小^^,然後放lunch搵僑去食野。食完之後,返到學校繼續博殺,放學就係到做數,做到4點就同大余去中華書局買書,5點返番學校繼續做數,之後就同班友去食下午茶,食完就閃啦,返到屋企繼續博殺。聽日lunch開會,開15分鐘=.='