今日上第二堂主日學,之後就祟拜啦。完左祟拜就開司職大會。之後就同活然爸爸同活然媽媽,加上活然去太子冰室。去到見到超人同佢d fd係到食飯,我去到佢第一句就話,你試下坐過黎,我打死你,我呆左一陣,就被僑推左一下,坐左埋去,佢就真係打我=.=",之後我同僑就叫野食,無幾耐Anomie都黎左,佢同超人d fd傾左幾句就熟絡哂,之後就開始大戰,阿培v.sAnomie,發覺阿培好驚Anomie,之後我就投靠Anomie,Anomie同我出頭,阿培就同我講左對唔住 ,食完就走啦,僑去佢大伯屋企,我就同活然佢地一齊坐地鐵走人。恩就去溫書。
|