今日都幾hAppY既 同左仔仔 任偉 陳偉 b浩出去睇戲 神火之賊 吾錯嫁^_^
睇到我呆左幾呆xD 好耐無睇鬼片(戲院) 韓權吾知又系咪番左大陸xD 聽日先打比佢
黃文呢兩日都有搵我出街 琴日吾系幾書服 所以無出..今日去睇戲.黃文話吾去lu
今日出去 睇點半 12點出左去 仔仔話出去 之後行下先.話就甘話 但系出到去.都1點幾
去到銀座門口 都1點18分.直接去買飛xD 之後入場lu..睇睇睇睇~~~~~~~~2個鐘後....
話去食野 初初話去食m記 之後入左去..又話食阿一.之後坐低左.比哂水我地..
之後我地坐左幾分鐘 走左佬..哈哈 吾知點解要跑呢/.\ 慢慢行走is 0k
之後仲系遠處見條八婆系度汁野.哈xP 笑左.7.7 再去 椰林角
食左個乜野(焗xx加喱雞扒飯)佢地仲系度玩 胡焦粉..噴嚏來囉^_^xD
食完之後就上左去玩 夾公仔\./ 夾夾下老母打黎
叫我出去元朗.買花 食飯 屌.我系甘話吾去 佢系甘煩尻我.仆街 講到我火
之後都系同佢地出尻去.最衰我又無所是.如果吾系彩佢戇尻啦.算啦
5打啦/.\閉
|