今日::
本來諗住留系屋企打機機嫁.之後韓權系甘@@@ 之後講下講下又叫佢出街.
佢又話吾想去北江.行到悶.哈.我同佢都勁想換機(手)xD
之後行過阿叔間野度(食野果度)之後見到琪&琪 呆左下.韓權佢話佢定左秒
之後行番出去 再望多望 之後出左北江 韓權話去銀座xD但系要去買雪糕食食先^_^
就去左買.上去/.\行錯左另1邊.鳴.行番過去.岩岩好買完 再次見到琪&琪
之後就速速去銀座.去到又吾知做乜.去左打機.本來想打2個鐘.我比左廿蚊
我見到韓權佢吾拎錢出黎既.我比左錢.之後佢比番5蚊我/.\ 吾知做乜
之後玩爆左場lead4dead2 岩岩玩完 無啦啦鎖機.無奈左3分鐘
當韓權想去問果陣 我問左自己個問題xD(頭先究境佢比5蚊我做乜)諗通左.
原來淨系比左1個鐘錢/.\個仆街.吾比錢.哈哈 之後我問佢仲加吾加鐘定走人
就走左\./行番去天澤 行番去期間 見到個女人佢個咀.爆左下面個嘴唇出黎
嘩.嚇到死.個樣好恐怖.行快兩步.本來話去行山嫁.又去左濕地公園 無計 佢系甘xD
企黎企去.行上草地.坐左上去d欄上面 個管理員想行過黎屌柒我.之後就彈番落去.之後佢就番落去
企完之後就番屋企^_^
琴日::
去旅行.好吾好彩 架車..系甘震...就落車果陣先黎嘔.超吾倨.但系得王伽軒知^_^
之後落車 有條友尻up.xD 之後就落去.佢地開始整個爐.之後任偉.系甘嘈嘈嘈xD
之後叫我比錢...又講左幾次話 (我地買野食買左2百幾蚊) 之後無食到.行黎行去
之後無野做.同衛聲 譚換 去行下 乜野行山.全部差吾多平路.廢
上到去(放風箏地點)原來個個都燒緊野食 得我地3個系上面 ..
我訓左系個涼亭度 超大風.爽到爆.爽完之後睇風景 甘樣就過左差吾多1個鐘
望一望另1邊.原來行得甘辛苦.系另1邊一上去就到/.\超無奈囉.佢地話有d嬲
我覺得無乜野\./之後落番去.望下佢地燒 去下c班果邊睇 之後任偉佢地燒燒下
燒到7788 我見到佢地仲有都幾多野食下..之後就過去燒雞翼lu^_^ 哈
覺得自己幾賤.吾比錢有得食.但系佢地話吾要..甘我(幫)佢地燒d囉xD
燒左之後 行多次山.行左另1邊.遠勁撚多.哈哈.佢地話果條路行到好勀.吾系好覺
因為同韓權成日去行山.果條所謂山路 濕濕水 行完之後就收得皮 走得lu..
閉.閉 |