|
|
|
2009 年 5 月 12 日 星期二
去聽音樂會=)
6點半同涼瓜壹齊去;
搭mtr落彩虹.系個到買左舊飯團/v\!
7點搭3先買完;遲到-3-`
搭4坐mtr去九龍塘;
跟住我地call詹詹.我叫瓜瓜問佢到未.
未到就鬧佢`搞錯,遲到阿您.
call左比佢先知坐同壹架mtr*o*
壹齊行去坐火車個陣講岩岩想玩佢;原來佢地刀想-_-v
我地真系心有靈犀唷~____~!
入得去聽個陣有個人腥左個sms比鄭成功.
i am at the last row, you stand up and look
大概系甘拉-333-`好無奈-o-!
我地坐第2行;壹開頭仲驚無伴奏會好悶.
仲要系英文泥w0r*o*
點知勁好聽;驚天地泣鬼神-_-v
佢壹開頭仲要講左句半普半中既野.勁勁;D
中場休息個15mins.上去最頂個行搵個無聊人.
原來系阿be-____-`同壹班仔.真系橋;甘刀撞到-3-
之後d歌比壹開頭個d好聽:)
最後個隻先正.系公雞大合唱-v-
有個人柯隻蛋出泥`即刻全場笑哂xp
完左之後全場拍爛手掌;再encore.
唱左隻普通話歌;好suprise<3
聽完就散band.系戈到行左個圈睇下有咩食.
就坐返火車返去=)!
p.s. 最衰就系吾記得影相.
可能遲d要再影過-__-
如果吾系成日刀好開心咖/3\!
被點中-o-!
1) 你自己的最大優點? 玩得掛;)
2) 你最鍾意什麼活動/運動? 打羽毛球拉 'o'
3) 到目前為止, 有咩令你最難忘? 去path camp<3
4) 你最想去旅行的地方是哪裡? 未去過既刀想xp
5) 如果你喜歡一個人,會主動追求嗎?真系好鐘意先~v~
6) 醉唔似老師既老師系邊個呀? 莫sir掛xp
7) 妳生日想媽咪同daddy點同妳慶祝? 開心乜刀得*3*
8) 人生中,最快樂嘅一件事? 同fdz壹齊:3
9) 你最欣賞嘅人? 女班長(!)
10) 如果比你選多一次你會選愛情/友情? 梗系友情拉;]
要老點10個人, 中獎者係: (吾想做吾好做-3-)
no.1;suesue:)
no.2;涼瓜:)
no.3;翠兒:)
no.4;嘉怡:)
no.5;詹詹:)
no.6;傻k:)
no.7;雞肉:)
no.8;mary姐:)
no.9;阿黃:)
no.10;yanyan:)
2009-05-12 12:43 AM |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 91 | »
|