|
|
|
2009 年 3 月 31 日 星期二
尋日已經好鬼早訓.
都唔知點解今日比平時仲眼訓v_v
今日va堂.勁正喎.
miz tsui 1句唔舒服.
就唔洗上2堂xd
可以返班房攞自己野做*o*.
拎左math.好乖甘做哂佢.
放學學單簧管.
ahh黃去藍田覆診.
10ck哂成舊單簧管入我10cker/_\
跟住5:15`上去學拉.
學到半堂ahh黃先返.佢攞返個野就整拉.
我吹緊佢係甘攞枝筆插我.
原來我地2個個單簧管係掉轉左.-_-
吹左甘耐先同我講吹錯人地個枝*o*
0h my jesus*O*
邊鬼個甘大整估ahh.
比我知道係邊個.
佢1定不得好死!!!!!!!!!!
6:20到放左單簧管.
陪ahh黃上佢最鐘意既4樓-v-+
行左陣落返1樓.
再行多陣就走;>
2009-03-31 07:09 PM |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 91 | »
|