|
|
|
2009 年 3 月 28 日 星期六
今日都冇咩做.
本身諗住成日係屋企乖乖地.
做功課.溫書書.
不過又唔想.就拎左隻h0me E隻b3ar出泥剪.
剪左陣.發覺剪錯左-_-`
隻手臂去左下邊-_-反轉左隻手.
枉我仲想整令隻b3ar.1開頭就衰左/3\
跟住就唔整.玩電腦.不過又悶v_v
3點幾.涼瓜打泥.叫我落去同佢行.
3點半就落去同佢行;>
周圍行;>去左公園玩.
開心;>詳細情形不宜多說;3
5點鐘再過d.翠怡打左泥.
問我知唔知今日咩日子-,-
啊黃生日嘛:)
其實係仲有5個月我生日.我記得:)
唔洗打泥提我喎-v-`
跟住同涼瓜係t0il3t影相:>
其實係更衣室.我走去10ck門.
影左陣.想走.開唔到門-_-
差d想大叫.
以為下半生都要係入邊過.
好采涼瓜開到-333-v
跟住又去第2個t0il3t影.傷殘人士的
影左好耐.又叫w0r.冇拉拉有個清潔工開我地門.
話:甘耐都未出泥.冇事ahh嘛?
如果我地唔係玩緊米比尒睇哂*o*
玩多陣又差唔多夠鈡.
涼瓜就打返屋企話上我到做功課.
做到7點15先走:>!
今日要熄燈ahh:)
8:30-9:30.成間屋黑哂.好正;3
3.28-啊黃生日快樂x)
2009-03-28 08:37 PM |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 91 | »
|