|
|
|
2009 年 4 月 5 日 星期日
呢幾日f0rm t3st.
第1日考Eng`還可以拉:)
係d v0cab衰左唔小*o*
得49/80:(! 可悲也
晏就考普通話.不錯的x)
都好易下.43.5/50`好滿意拉<3
第2日考Maths.好容易:D
不過唔肯定會高分.
第3日就考中文.
1時之間好多溫左既野離我而去/v\
結果溫左=冇溫.自己老作d野落去-3-
唔會肥既我相信.肥左我跟尒姓._.!
今日溫書.溫好佢.
考好我最屎既中屎同IS:)
Try My Best;;Reach My Crest:)
2009-04-05 12:23 PM |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 91 | »
|