|
|
|
2009 年 4 月 13 日 星期一
去完camp返泥拉babe們;
有冇掛住我先=p;快d鍚返淡:D
勁攰勁想死10r*o*
不過好好玩;唔想走;
第1日1放學就入去;搭左勁耐車再搭勁耐船先到;
仲要行勁耐先入到去.
入到去放低野;分組食dinner.
我地1E有12個女仔;要踢4個走.1張台最多8人/3\
廢事佢地難做;帶埋涼瓜閃水.詹詹同雞肉跟埋我地出泥.
好飽*_*!食完就開始玩game;D
係甘係人地d加拿大到行泥行去;好high`xD
玩到天都黑哂.分房;成班1E都可以1間房訓哂;同埋1c:)
夜晚比人搞;搞到死死下xD
第2朝個個都好早醒;去繩網到玩;
最鐘意佢個大網;1野達落去;真係好正.
玩完去食早餐;有阿華田*o*;yummy<3
晏就我地就玩長洲街頭霸王;
比d相我地;我地就要搵返出泥.
係就係好玩;不過攰到死死下/3\
有d勁易搵;有d就搵極都搵唔到-v-
解手結解左勁耐-333-;解泥解去都解唔到;
個個返到去隻腳都抽筋.個導師請我地食雪條=P
夜晚測9型人格;我係4型;
最好搵2型做fdz.學佢d優點w0r*v*
最後1晚;不過個個都攰;都早左訓.
我地夜晚玩楊依靜.佢發開口夢10r.
勁恐怖;訓又訓到成條死屍甘.
玩玩下冇拉拉開眼;整頭w0r;叫佢又冇反應;
過左陣我地成班人再玩;
佢冇拉拉大叫[做咩ahh]
最緊要佢仲係未醒;
嚇到我彈開十萬九千尺甘遠-v-
last day;食早餐;我同詹詹杯野飲超好味xP
晏就個藍組勁正;超多人幫手洗碗:)
何其壯觀阿~__~v
我地紫組係第2名既*v*
搭船返泥個陣.企哂係船邊吹海風.爽(!)
仲成班人1齊偷拍;玩到din哂;D
真係超唔捨得個camp.
返到泥啊黃;詹詹;涼瓜上泥hea左陣先走;
知道左啊黃某d野a__a! 呵呵
Just wanna to stay f0r a long long time;)
2009-04-13 01:54 AM |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 91 | »
|