| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
奶戰=="  |
lunch!7峰係課室玩奶(麥精)=="傻仔
之後冇啦啦走埋黎@@作死你!搵奶整我.../.\
我都唔輸薛,整哂佢先-v-’’我件冷衫濕左><""
比人話流奶
==""!!算!搞到成地奶...點算--""
7峰都識做...抹番!!之後牙成話佢"掃地佬"哈哈笑死!!
放學...我抱住隻鼠,突然做咩隻手好似有d野=3="
仆街∼賴尿
=="唉∼@@好黑仔==""
|
| 刊登時間︰2005-12-01 06:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lamlan 於 2005-12-23 02:06 PM 發表:
hihi
candy
得閒來你呢度坐下
記得去我度留言ar
>v<
|
網主回覆
哈哈...好開心牙我..^^
好啦... Posted at 2005-12-25 01:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
+o小鴻_” 於 2005-12-01 08:05 PM 發表:
|
網主回覆
牙爹^^
 Posted at 2005-12-01 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙寶 於 2005-12-01 07:54 PM 發表:
|
網主回覆
=口=””搞笑??
哈哈.!! Posted at 2005-12-01 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|