今朝7點幾左身 ,, 8點到同表哥 個D啦 全部人去 SSC 食早餐*
我地去左 ,,漁米之香到食野 ,,食完之後 !! 我地就搭車去海洋公園 喇,,
都係我帶住2個表妹仔去玩...首先我地玩越礦飛車 ,,大表妹冇玩到''
佢話驚驚 >W<'' 哈哈 '' 玩完之後 ,,我地行左去山上機動城 ''
玩左海盜船 ,, 之後玩 過山車 ... 諗住玩埋跳樓機 ,,但 冇人陪我去玩==''
-3333-'' 6 ,7點 我地係搭番濫車 落山 ,, ''
落左山,,, 同埋佢地玩 .. 動感影院 '' 哈哈'' 諗起廖X堅小朋友 ''
個次'' 佢好HIGH .. 好好笑*
我地玩完之後 同番佢地會合 ,, 時間 岩岩好 牙,,,'' 之後佢地影埋相就走喇''
又係大人同大人搭車 ,, 小朋友同小朋友搭車 !!
我同2 佬 帶住表哥表妹個D ... 返家途中好多野 都好好笑**
但係唔打喇,,, 太多喇!! 正因為佢地聽日就離開香港喇,,, 所以 ,,今晚同哂佢地去食飯*
去左 ''海皇漁港'' 食 ... 好多野食 >W<'' 我地係到傾計... 佢地講D野,,好鬼好笑''
笑到我 嘔咁制 =''= !! 表哥仔同表妹真係好好笑,,, 越黎越覺得佢地可愛 ** /\3/\
食完之後 ,,我地D 細既返酒店先'' 我就帶住佢地行... 番到LOR ''10點幾 ''
大家沖完涼 ... 去左1862 房 ,,,((表哥佢地個間')) 同佢地係到鋤 D''
之前輸左既錢,,, WIN 哂番黎 ,,呵 '' 鋤鋤下 ,,好眼訓''
之後過番去訓 ,, 聽日佢地走 LOR .--'' 有點兒不捨得 ==
|