今日返左學校睇F.3咩班 '' 頂 ''A班 !! 勁唔想 ,,
之後睇完同牙蕉佢地返屋企 ,, D親戚黎左,,, 同左佢地去飲茶*
飲完茶 ,,同佢地返海澄軒放低D野 .. 係酒店到坐,,好 令...!!
等到 5點到... 同左2 個 表妹仔,,, 返耀安 ,,上左屋企 ]]
佢地係到 ,,*島亂* == !!之後 全部 D 姨媽姑姐 表弟 表哥 黎哂... 勁多人 上哂黎
佢地今晚係到食飯 !!我間房第一次入到7個人 ,,勁
食完飯同d表弟 表哥 2表妹 ,2佬出 MK ... 陪佢地去買野 !!
買完之後 ,,,番酒店喇 '''''' **
|