今日7 點鍾起左身,,同姨媽姑姐表弟表哥表妹個D去迪士尼 ..
我地諗住係大圍搭9點個班迪士尼車去既'' 一去到,, 睇住佢走,,,
頂牙--'' 我地就食左早餐先去 ... !! 表弟好玩野牙!! .. 係到 搞機 ..
之後我地就飛的去,,, 唔洗咁煩 ... 去到LOR ... 我就帶住2個表妹仔去玩...熱到死咁制 ..!!
仆街... 勁熱牙'' 一D風都冇 ,,之後玩左飛月越空山... 同咖啡杯都冇玩LOR...
玩到好似 6點到... 真係頂唔順喇 !! 個個都話想走... 熱死''
但係走之前 ,,都玩埋 ,3D個個唐老鴨 .. ,勁搞野 .. 之後大人走先''
得番我地D 細既... 我同2佬帶住佢地... 7個 ,,搭到去欣澳 ..我同牙哥落左車 ''
佢地想落既時候 ,, 火車關門喇!!' 我同牙哥大叫 '' 哇,, 唔好牙'']]
之後佢地又搭番去迪士尼 =='' 我同2佬坐係欣澳等佢地返黎,,,好驚''
但係表哥咁醒** 唔會有事既 '',,, 佢地返黎喇.,,佢地一落車見到我同牙哥好似見到..
失散多年既親人咁... 哈哈 笑死* 之後 返酒店之前 去左SSC 食野先 ''
食完返酒店 ... ZZZ
|