今日早上,剪完頭髮比人檢查,點知唔得.再剪-.-激死我啦0.0
仲比黃永忠收手冊.想X佢,但無X到
放左學之後,同蒲,榴,筵,偉,霆,陰係文娛度打波.打到8點全部散晒.
又唔記得打比肥杰.我就同霆係葵芳度行,行到9點幾就番大窩口,跟住換3落去再打,
打到11點就番左屋企啦!!