今日我12點就起左身啦,可能要升lv掛,之後億係入面叫我去停車場,我話夜d睇下點
之後杰打黎話係大場,我本來諗住去嫁,叫肥熙又死都唔出,又無心情出.所以無左件事,之後
榮打黎話得佢一個,億又岩岩打完番左屋企沖涼,杰又唔見,所以我就叫佢去大窩口打啦,之後
係佢黎既時間入面,我係icq度問人打唔打,果時都9點啦-.-估唔到小艾果妹會打,所以
我地去左葵涌睇下果場,點知9點半鎖門-.-無法之下,我地行山路去油站果邊,11點熄燈
所以走左,之後行番山路送文番屋企,跟住我同榮就去左7仔度買野飲,睇下雜誌,之後睇鐘,
原來12點,所以就番屋企啦,跟住就沖涼,升lv啦,原來今晚超少人升,因為d人聽日要番學
好正牙﹒﹒
|