今日我1點幾比余億個電話嘈醒左,叫去出去打波.之後我開電腦傾Q.傾到3點半先出門口
之後就去荔景.打多陣就去中聖.到左7點幾就去食野,食完之後就落去文娛.跟住9點去左大場
之後坐到10點去左新場打波.打完就去葵廣度坐.得我,億,榮.肥杰4條友,之後見到曾美燕
12點幾走果時見到岑雄.佢個頭真係好大..之後就番左屋企啦..!!