∫‥〝軍﹏°°*
希望做多d我想做既野啦!我都幾享受依家既生活既,除左係學校啦!
kwanQ
暱稱: ∫‥〝軍﹏°°*
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
打波
好悶呀,
唉 ,好辛苦牙..
同牙億去剪頭髮!!*
打波
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 1
今日人氣: 16
累積人氣: 1649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 17 日  星期二   雨天


同牙億去剪頭髮!!* 滿足 分類: 未分類

  今日我起左身之後梗係升lv啦,升到2點幾,我老母話同我鋤啤,5毫1隻,玩到3點果時

我嬴到佢40幾蚊嫁,我地一早講定玩到4點,跟住係咁輸,輸到無嬴無輸@@我仲諗住嬴百零蚊

出街玩,之後無心情,億叫我同佢去剪頭髮啦,之後我去到佢樓下,都唔見佢,所以上左去搵佢!

一去到,佢就岩岩好出門口,之後我地入到葵廣,就見到肥杰,之後落左層佢去剪頭髮,我同肥杰

就去左3樓買野食,去左後樓梯食.跟住就去大場等余億,行去果時,見到文就一齊去啦,去到.

原來億仲快過我地,之後射左陣波,唔見顧中果d就上左停車場打波,一上到去,肥杰就走-.-

次次都係咁!之後肥係黎左,打到8點就番屋企啦,因為我想食飯!

我要訓啦,所以費事打咁多野,我依家硬係覺得有d野唔舒服!






訪客留言 (返回 kwanQ 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]