今日我起左身之後梗係升lv啦,升到2點幾,我老母話同我鋤啤,5毫1隻,玩到3點果時
我嬴到佢40幾蚊嫁,我地一早講定玩到4點,跟住係咁輸,輸到無嬴無輸@@我仲諗住嬴百零蚊
出街玩,之後無心情,億叫我同佢去剪頭髮啦,之後我去到佢樓下,都唔見佢,所以上左去搵佢!
一去到,佢就岩岩好出門口,之後我地入到葵廣,就見到肥杰,之後落左層佢去剪頭髮,我同肥杰
就去左3樓買野食,去左後樓梯食.跟住就去大場等余億,行去果時,見到文就一齊去啦,去到.
原來億仲快過我地,之後射左陣波,唔見顧中果d就上左停車場打波,一上到去,肥杰就走-.-
次次都係咁!之後肥係黎左,打到8點就番屋企啦,因為我想食飯!
我要訓啦,所以費事打咁多野,我依家硬係覺得有d野唔舒服!
|