今日我訓到1點半就起左身,,跟住就食飯,,打機,睇電視<龍過雞年>之後牙億叫我出去打波,
我又唔想出,因為太涷,我又想訓教,,所以無去到!跟住我訓醒就沖涼,食飯!
跟住睇埋窈窕淑女,唔知做d咩,跟住就訓左!好無聊又唔充實既生活,希望唔再有啦