今日我訓左2點幾先起身,食完飯就打機,打到5點鐘就出去打波啦.今日去
葵盛打,同羅,霆,蒲係盛富打,我地3個全部比羅友搞到串魚蛋,蒲仲仆落水度,
跟住就番左屋企,佢都無咩打過,之後霆又仆落d水度,我又p,跟住識左2條友,
都幾淫蟲-.-’無計啦,依家d人係咁嫁啦,之後11點幾係度打佢地,等多好耐
佢地黎左,有億,肥杰同架叻,佢地黎到前幾分鐘,有個肥仔同1條友入左去盛樂,
原來施文雄.之後我地未打波,就比管理員話我地比人投訢,過左一陣,我地唔理
就打波啦,之後輝同狗梁同唔知邊個又黎左,佢地一黎到,有龜黎左-.-

跟住呢鋪真係無得打,所以佢地決定去新場打,霆又要番屋企啦,我就同佢番屋企啦
番到屋企已經2點幾啦,跟住沖埋涼就打日記,之後就訓啦zZ
|