今日番學無咩野,除左比人打屁股又外,真係好痛,又無得還手,因為係女仔
之後放左學就同羅友,billy,大粒愷,雷仲有一班乜叉係度唔知做咩,之後
billy喊左,我唔講點解啦,唔係我整既,但係關我事 之後同羅友, 雷走
果時見到葭芙,我都好耐無見過佢啦,之後我地行到大場就88左啦,我去運動場
搵霆果d,跟住見到熙,行同佢班fd就係度打波啦,之後打到7點幾就走啦,我
同霆,瑩去到大窩口之後就係公園度坐低傾下計,9點就番左屋企睇阿旺,睇完之後
我就上網睇ball 之後就訓左教啦..!