今日考epa,份野好易,但係我好白痴,有幾題竟然睇唔到無做到.
跟住放左學之後,我就同班1c班去文娛度打波啦,點知打打下,鄭副校,
勞武寧同葉sir走過黎捉我同蔡進熙,捉我就話情有可原姐,捉蔡進熙就
有d怪,所以我諗,今次一定唔多關我事,好在我坐車頭,蔡進熙坐車尾,
比2個呀sir夾住,好似犯人咁,落車仲唔記得左佢,之後去dt室,我
見到李俊霆坐係度,我就估到係咩事,之後係度問我好多野,之後寫完就番
落葵芳搵人,之後就番左屋企啦!