今日我放左學之後同朱暉同埋陳長浩去左文娛打波,打到7點零,等到
余億黎左就走啦,去左停車場打波,之後等埋肥杰同小雄都去左食飯,食完
飯之後去左盛樂打波,仲有大雄同中雄係度,之後打到12點就落去葵芳,
肥杰同中雄走左,得番我同余億係度打輝同榮,之後打左一陣波,榮搭的士
車埋我番屋企,番到屋企都2點幾成3點啦,之後沖埋涼就訓啦