今日點幾起左身,之後等到3點幾蒲話去葵盛打,但係又係幾想,
so打比余億話去大窩口打,咁我咪出去地鐵站等佢地囉,點知等完之後
話要搭車去第度,我都唔知去邊,淨知有好多人去,有億,杰,榮,珈叻
大雄同佢條女,趙妓,歐陽同佢條女,仲有佢地既教練同埋一班pk,
十幾條友上左48x,一個位都無,搞到我要坐樓梯,之後係城轉度轉46x
原來去顯徑,之後睇左佢地同荃完打,打到7點去食飯,我因為無錢,所以去左
散步,之後搭完車太暈,所以只有番屋企先