今日係上學期既最後一日,今日番到去,聽歌唱比賽,都幾好聽既好覺得,
但係有d悶,仲想訓教.之後9點幾放小息,比譚xx見到我同欽係度打架,之後
陳曉暉係埋黎,佢話係咪有份,之後見到佢食香口膠,收晒我地d學生證,最後
我地被罰今日叫d f1汁好d野先走得,之後番上hall聽日12點幾就番
課室﹒﹒
妖!d遊戲勁無聊,d仆街又嘈生晒…一d都唔好玩,之後放左學就去左文娛
一去到﹒嘩|好多李兆基,一邊f1(蔡進熙,陳長浩,黃良操,朱俊暉,羅雲鵬,
林映樹,龍宇軒)大約咁多,佢地打交多過打波,真係唔知我地點打?之後f2有
(邱証筵,張晉諺,李昊鈞,李祉軒,李嘉偉,楊傑豪同鍾安)我同李俊霆@侯曉欽
一齊落黎既,之後打左一陣,肥杰同榮,婷黎左 榮染左頭髮,幾型既,但係唔夠深
之後我同佢地係葵芳都番到10點幾就番屋企啦!
呢個holiday都唔知溫唔溫書好..
|