今日我起左身之後就打機,打左個神木,真開心,之後就同billy@羅友
係大窩口打波,佢地成6點先黎到,之後有3個傻仔係度搞搞震,又pk,又傻,
同筵一樣咁kai,跟住同2個巴基爛坦佬打波,之後8點就番左屋企啦