| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 19 日 星期一  |
=]  |
分類: 未分類 |
今日...一番學撞到a嫂= =
之後叫佢a嫂....佢塊面超紅@@
佢d fd又學我叫= =v
之後「及」下「及」下咁番學= _ =
跟住仲要早會= =
好超煩...
上到班課先記得要is dict-.-
溫左陣=]
咁都比我合格@@"
~_~
呀a錯到八彩= =a
IS堂 呀a又係到打情罵悄-_-
又係到做實驗....xP
不過幾悶-__-
之後到英文- -
唔記得帶書~_~"
又比人扣分...-_-
中文...
唉= =
小測20幾分...
之後姑姑又話要背岳飛...= =
第一段都未搞店...
放學又要去ENGLISH CORNER
-____-
好Kai....
之後肥軒借飲野@@"
正XD
番黎
又一日=]
cM=]
p.s. 距離生日46日=]
|
| 發表時間:2009-10-19 06:03 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
隻腳好痛tot  |
分類: 未分類 |
今日...
隻腳好超痛牙....- -
行步路都勁痛- -
唔知咩事...
跟住搵水洗下佢...仲痛-,-
夜晚出街食飯- -
行行下隻腳都軟軟地-_____-''
勁超痛- -
之後呀媽仲叫我搵d消毒藥水洗多幾次= =
哇..大佬- -神仙都痛啦...- -
唉....無鬼神神整左單咁既野出來...
真係慘~~"
好痛牙>< |
| 發表時間:2009-10-17 08:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 21 | »
|