| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
=]  |
分類: 未分類 |
每日好開心=]
@v@”
maths無咩野...
中文默書= =
錯左- -
不過a錯哂a_a"
....真係勁~_~
eng 無聊
ch= = 勁搞笑=]
miss哎左6次呀a...
呀a就企左6次a_a
勁搞gag個miss叫呀a做陳豬候=]
超搞gag= =
又話咩呀1c呀a管哂= =
之後落堂,,,條kai子話豬候命令呀傑去看女次=]
之後就到mu...
呀a勁糗~.~
吹到走哂音...唔係就唔識吹a_a"
7.7~
音樂家=[
勁on9,,,
係到狂拍台踢野...
我小佢= =
嘈住哂~
食你d鼻涕啦= =
之後有個呀sir上左泥...= =
點知係廢既...
都整唔走件kai子= =
lunch~~~~
a_a超好玩...
不過呀a比人捉左去罰企=]]]
狂話件8婆係豬候夫人@o@"
之後又笠左呀b d保鮮紙a_a"
跟住呀b仲比人捉左去第3危險死角位=]
好似係為左一張保鮮紙a_a"
好彩一早笠左張~o~
va= =
係到玩泥...
好百痴....
之後ela"""
超搞笑...
成班好靜,,,
突然間a_a
無啦啦有條kai子係到哎..~_~
唔指同道姓a___a"
廢事比人打到8彩~.~
成班人係到笑=]
跟住同呀班長捉其= =
輸哂a____a"
唔打....
乖仔做hw~
cm~.~
|
| 發表時間:2009-10-07 06:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
=v=  |
分類: 未分類 |
囧 =w=
今日超無奈..
有四個dict~.~
不過....岩岩合格a__a"
之後IS= =
好慘= =
比人當淋紅油甘淋= =
成身濕哂- -"
不過呀a做左我擋箭牌@@"
幫我頂左兩野-v-
好on居玩到-,-
跟住淋左一野落件8婆到A__A"
之後佢就成件冷3濕哂^^"
狂叫我同佢講sor- -
佢都殺on既- -
同佢講...kai
跟住佢係到話lady first...
吓,,,我o哂咀...- -你係lady咩-.-
8婆就差吾多~_~"
之後就串番佢...
「你係lady咩- -呀婆有你份a_a」
跟住佢就冇野好講啦~~
呀a早退- -
比佢逃避左英文dict...囧佢= =
之後佢番黎...
想玩貓紙- -
頂佢....比佢斯爛哂...
囧....之後就無玩啦
想抄下d生字- -
頂佢...佢又係斯
仆佢- -....
之後索性唔溫~_~
搞到得6分...= ="
無咩野好講= =
唔鬼打....
愈來愈唔想打blog....
唉~係咁多...
良好學生做hw- -
比CM丫= = |
| 發表時間:2009-10-05 05:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|