| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
好開心=]  |
分類: 未分類 |
今日去科學館=]
車上面勁搞笑:)
狂之人a_a
呀傑比我ko左~_~
之後傑同呀b調位=]
b都比我ko埋a_a"
好好玩...狂之佢地
佢地狂彈起身....
之後入左去睇野a_a
超搞笑=]]
有條kai子出去...(唔指名道姓,,廢事星期一發生血案)=]
連安全眼鏡都唔敢帶=]
仲要出去- -"
跟住條友話禁個制會爆炸= =
條kai子驚到手都震埋= =
p.s 呀a個心仲加震=]
笑到爆肚a_a
~_~
之後玩迷宮= =囧
呀a比人追殺~.~
搞到要入埋男次避難...
之後一出去..
又撞到...
又沖番入去男次...
跟住冇咩野= =
坐車番學校...
超好笑= =
音樂家大戰男班長=]
男班長ko左音樂家隻手xP
點知條膠婆系到喊...
o哂~_~"
跟住...劉宇軒好似比人落左咒緊=]]]
呀a舉高隻手 佢就跟住呀a成個人起身...
之後放手/..佢又成個人跌番落去= =
因為佢好驚比人之= =
係超驚=]]]
之後呀a狂整佢...
超好笑...
好快番到學校...
跟住番屋企...
係咁多= =
cm @@v
|
| 發表時間:2009-10-09 07:37 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|