| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
=]  |
分類: 未分類 |
今日都幾開心v_v
今日早左起身@@
早左一班車a_a
因為怕比a嫂追殺- -"
跟住番到去唔使早會^v^
eLa= =悶
中文仲悶
世史麻麻-,-
電腦堂=]
唔敢打機..
因為呀棠做左白老鼠@@
之後無聊到係到玩打倉頡-.-
打左成半粒中先打到兩首詩-.-
好快落堂..lunch...
去左間超乾淨既餐廳=]
番到黎...條肥軒係到玩投唔知咩鬼票...
普通話悶
IS= =
默書..
死得人多..
瑤姐姐玩吾幫我地t.t
不過我乖學生=]]
上車溫左陣...
12分@@
某某人..原本0分...
我好人=]
送左5分比佢...
抵佢唔合格v_v
要抄野...
抵死
跟住又做實驗= =
有dd悶...
放學去左dt室整野~_~
整完閃人...
答k73~~
好快有車...
上到車...
同傑講左句「喂...呀婆追車真人show丫」
之後傑望過去...
見到有條kai子係好遠既地方跑緊過來= =(吾指名道姓v_v唔係又比人打)
之後跑到過來...
架車已經...
開左啦=]
條kai子就好on居咁樣係到等下一班車@v@"
我同傑係到笑-,-
之後番左泥lu~
|
| 發表時間:2009-10-22 05:34 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
-.-比人打到一卜一碌  |
分類: 未分類 |
~_~
又要小測....
又要默書...
又要早會...
~_~
數學悶到爆....
中文默書v_v
又比我合格啵-v-"
中史@v@"
好波 錯到7彩~_~
mU=]
又比人mit 痛到8彩
~o~" 吹笛唔識吹..
食飯=]
去左m記
又撞到a嫂-口-
之後見到條8婆...
佢地1男vs6女v_v
a頂吾順=]
閃左去第到....
跟住VA係到畫葉-,-
O凸哂...
都吾識畫...
eLa
差d訓著~_~
之後放學xD...
諗住番龜...
點知件a又話要補默...
等埋佢 - -
等等下...
無鬼神比人打...
痛到9彩-_-
-_____-
之後又比人偷野-,-
~_~
a嫂又話要跳樓- -
跳就跳啦= =
關我叉事咩
唔好拎埋我個美樂笛去陪葬呀-,-
...幾經辛苦...比人打到10彩...終於拎番我d野^o^
跟住...
幾大都閃啦- -
跟住番左泥@@
乖仔做功課=]
cM |
| 發表時間:2009-10-21 05:51 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 21 | »
|