| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
又比人打=v=  |
分類: 未分類 |
今日上午冇番v_v
之後番到學校已經1點4=]
同班kai子玩左陣...
無啦啦比人搶水樽- -
點知放左落a到袋到= =v
囧~
之後va...
唉
唔記得帶幅畫...
明明有畫嫁我=.=
跟住又吾記得帶d用品...
又比人扣多分-v-"
eLa
悶
之後又要啦啦隊= ="
好無聊...
又比x嫂s打(唔敢打戈個字@v@)
放學...
閃人-v-
同傑,男班長,陸偉豪,梁津鉻一齊答車車v_v
係到玩像跟= =
好on居...
之後就閃左佬...
番左歸a_a"
咦...仲有37日生日=v="
|
| 發表時間:2009-10-28 06:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
悶  |
分類: 未分類 |
唉...
今日成日係到做功課...
好似做極都做吾完甘-,-
...好多好多功課
好多好多默書/quuz
囧rZ
繼續做埋d hw先v_v |
| 發表時間:2009-10-26 05:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 21 | »
|