今日好想喊=V=
唔係因為成績唔好,,
都唔係屋企既關係=0=
係,,冇錯..
就係因為我既"好朋友"
好矛盾,,
我知道咁既想法好自私,,
我知道自己都曾經話過人地咁做唔岩,,
我了解呢種心態唔應該存在,,
但係我冇法再壓制自己牙,,
我唔可能一直壓抑自己真正既想法,,
除左番去以為既"果個狀態"..
我仲可以做乜野,,
除左努力忽略佢,,
我仲可以做d乜野@@!?
做人做得好矛盾都好失敗,,
一邊真心真意同你做好朋友,,
一邊為左其他既友情而痛罵你;
一邊努力忘記自己既胡思亂想,,
一邊卻因為你既忽視而面臨崩潰,,
---------------------------------------------------
有好多野我都唔可以控制,,
而我唯一可以做既,,
就係係尚未宣佈失敗前..
親手結束一切。
=============================
人大了,,人亂了,,
還可以做什麼..可以想什麼..
我了解過,,明白過..
當想像跟現實連在一起
在高空的泡沫定必爆破
無論多麼努力
仍是要面對現實
我早就了解了 不是嗎?
|