今日去北潭涌,,
算OK好玩..
不過有D悶,,唔知點解=0-
佢地去左打波-0-
我唔多識..咁就唯有睇下啦-0-
跟住去左踩ROLLER,,
唔識玩..好彩冇跌姐..
唔係就好LOR-_-
玩完同肥豬兩個走開左-0-
佢今日唔知做乜野..
想自閉=V=
我自閉得就黎顛啦-V-
食飯-3-清晒-0-TERRY好勁喔..
食左幾碗飯-V-
食埋布甸諗住去唱K
但係冇位,,
去左玩繩網,,
玩果個千秋既時候好好笑,,
本來去玩射箭架,,
但係去到冇心機.
同TERRY 肥豬行左一陣,,
就去左打千秋,,
肥豬顛架,,
冇啦啦推我..嚇死我=0-
最後同D班既人一齊打波,,
OK好笑,,
影完班相公豬就將VIVI既飲管
塞去MANMAN個口到-0-
超O-V-
番到去就要學琴,,又俾人話-0-
----------------------------------------------------------------------
發生咩事,,
我唔係果D一定下下都問到低既人,,
但係人人都知我唔知既FEEL好難受
仲有 可唔可以諗下我既FEEL
我唔知要做到個個第一時都諗起我
但係至少講野諗諗人地既FEEL
我要重申一次
我係俾人遺忘既小小小角落而已
|