今日唔知咩事係咁比人罵囉我地班-0-
朝早MiSs 鄧又話我地咩記律唔好牙,,
咩有人交空簿上去
又有人抄功課..
老實講10個有8個都係抄架啦..
係睇你捉唔捉姐=0=
EpA堂呃左KoBe野飲,,
上完home E堂就走去食飯..
喂你乜q事牙,,又唔係食你d cookie,,
嘈咩姐係到,,
你係我乜水牙!?
唔係扮好心wor,,冇人睇到架,,
都話左唔食啦,,你地理我坐邊牙,,
你邊位牙姐姐-v-
番到去上oral,,
冇啦啦冇人的左上去home e room,,
原來有人扔個麵團落操場囉..
哇大佬..咁q多人上左黎wor,,
鬼知邊個咩= =
不過俾人扔落去個個好似係我個個,,
唉唔理啦,,
我就睇下係咪真係咁勁查到=0-
eng個代課要走啦,,
拎左佢個msn同tel-0-
歌唱比賽,,
有d好恐怖,,
kiki同果個李彥樂都好好-v-
個新既女老師都好好,,
吳詠瑤就。。。。
不過都唔夠個交流生勁,,
衛sir唱唔到扮唔記得歌詞..好野=0-
走果陣同安安一齊走..
佢好幾次都差d跌落中文到,,
笑死我>0<
我同安安講緊暴龍同埋馮思忻既嘔心行為果陣,,
有件木咀啤住我囉,,
你咩事牙..而家暴龍係你女友咩=v=?
啤住晒..有病架@v@
我對眼唔夠你突,,但係一定大過你@@!
|