| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 22 日 星期三 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-22  |
|
今日同靖靖一齊番學..
好得死眼訓呀.../....\
點解暑假仲要番嫁..死得人多囉真系/.....\
11點放左...11點幾12點到番到屋企..
食飯...跟住2點到去左家姐怡屋企玩..
秶剪左個平陰呀...有d無奈...可能睇吾慣啦..
家姐怡話佢好柒柒柒柒柒柒..0k啦
跟住我地3點幾同左死人俊傑去左銀座..
去左圖書館做功課..幾乖女呀我..呵呵''
跟住個到吾俾我地做功課喎..咪去左m記囉
去到冇位..系到等等...
等左好耐先等到..
我地做下做下..發覺好似有3個男仔成日望住我地...
秶同死人俊傑系到玩得超high...
呵呵..
跟住5點到啦番屋企
8點幾落左去同表妹佢地玩..
玩完番屋企
同老公mSn...
跟住溫下書咁啦
悶悶悶悶悶到嘔...
全部都吾識l0r~
|
| hApPy tImE;;2009-07-23 12:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 21 日 星期二 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-21  |
|
今日吾使番學...
1點幾去左蔡蔡到玩...溫書
3點幾先番屋企..
番到去同老公mSn
嘻嘻嘻嘻..我地有d白痴...
跟住5點幾落左去玩...
同家姐怡仲有蚊蚊..
跟住蚊蚊叫左佢兩個fd黎..
我地去左千秋hea'
我地系到煲煙...見到林卓毅..仲有黃凱琳同佢d fd
佢地見到我煲煙..0左咀...
跟住我同蚊蚊個fd系到打波..我吾小心打到佢個心..搞到佢超痛..
哈xd'對吾住唷..吾小心的
玩到7點到就走人..
番到屋企...
好悶呀......
|
| hApPy tImE;;2009-07-22 12:18 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|