| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 20 日 星期一 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-20  |
|
今日我8點到番到學校;
屌屌屌屌屌屌屌屌.今日要考試呀!__!
番到去..見到呀豪{新同學}佢地成班人..好搞野呀佢地
跟住第1堂就考中文..好鬼死難呀/......\吾識做呀
小息~我同呀琪{新同學}仲有靖靖系到講d老師好鬼死矮*v*
超搞笑....第2堂考英文..哈哈哈哈哈哈哈哈哈...超易囉...
小息~好無聊咁過...-.-.-
番到去課室~上數學堂.
屌;俾個男仔正..搞到我要俾個老師話.
{fuxk;收啦.依家吾系我正佢啵.系佢正我喎.點先依家話番我.}
俾個老師話完之後同左呀琪仲有靖靖一齊番屋企...
跟住去左蔡蔡到...溫書.睇我幾乖女呀...
跟住3點幾番左屋企....
4點幾落左去行下玩下咁啦..
跟住5點幾閃人...到左6點幾我同家姐怡.秶仲有呀b去左玩..
蚊蚊都黎左唷'y0y0
玩到7點幾8點到啦番龜....
番到去同左老公mSn..
本生我系吾開心嫁..因為個個都對我冷淡晒..
老公同我講左d野..開心晒.
多謝你呀老公..我永永遠遠都會咁愛你嫁
我吾會離開你..你都詰吾會離開我嫁..吾好呃我呀
跟住就溫左陣書...
跟住林卓毅無啦啦add我啵..
話我玩佢電話....
佢冇病呀..玩佢電話..佢系邊個呀...
食完飯冇野做咩佢..走過黎串我.話人玩佢電話
玩其他人都吾玩佢啦..柒既佢都
跟住串下串下..又話我勁..白痴仔...
0晒咀..又話咩扑野呀..又話自己有2條女啵..
我都知..一條系黃凱琳.一條咪系我個fd囉..
我叫佢玩你咋..傻系..以為自己好溝得呀..死開啦..你俾人玩緊咋..死傻仔
跟住冇理到佢.同左錡錡傾左d野..0左晒唷
跟住同番老公mSn...傾到12點幾..訓教
有得同家姐怡同秶去旅行唷...開心開心開心
我 愛 你 呀 ..傻老公. 愛 死 你 唷
|
| hApPy tImE;;2009-07-21 10:21 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 17 日 星期五 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-17  |
|
琴 日冇打到qz.s0r-v-
琴日我超早起左身.番學{18鄉}
好眼訓..
好多功課要做呀.除左中文啦.全部都系英文
慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘/.....\
今日都系咁..番學
1點到放.跟住去左蔡蔡到.溫書.玩
3點幾番龜.系商場到見到家姐怡.秶.同呀b
家姐怡叫我一陣落黎.我話好好好呀*v*
番到龜._.食飯.
到左5點幾細妹儀打黎叫我落去陪佢.
我話好呀.落到去見到穎都系到
一齊去搵家姐怡..玩左一陣.
妹同穎要走人啦/.....\
咁我就同家姐怡去左第2到打波.
見到信義仔.叫佢一陣都黎
我地系到玩玩玩玩玩玩.
玩到7點到啦...我走人先..跟住就同家姐佢走-.-
跟住同左正正豬呀哥mSn
跟住就又溫書啦...悶悶
我 愛 你 ;
有 你 在 身 邊 .什 麼 不 開 心 的 事. 都 能 消 失
傑..1 10v3 y0U
|
| hApPy tImE;;2009-07-17 07:24 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|