| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 7 日 星期二 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-07  |
|
今日7 點幾 老豆叫左我起身.
話快d喇.一陣遲到嫁喇.
唉'咁緊張做咩啵=.=
呀.吾記得左同大家講.因為今日系柒柒日{姐系放榜既日子}
所以老豆就好似好緊張咁
我地8點出去.
番到去.ms.w0ng問我做咩咁遲.吾知點答好.
番到班.個個都番齊晒.
跟住派成績表.超慘.
跟住神聖既一刻黎喇.
我仲以為會派左我去邊間._.
點知個結果令到我有d失望囉.{去左18鄉公益社中學}
琳去左盧中.萱去左裘錦秋.粢都系裘記.林同細妹怡都去左培聖
林卓毅就去左方中.哨牙琳就去左培聖
低撚死喇佢._.我老豆話佢味夠班同我一齊入band1至2既中學
番到屋企.家姐怡打左俾我.問我點.唉;慘死
跟住佢黎左我hm.跟住同我仲有老豆去左叩門
去到裘記.見到家姐怡d老師.呵'
跟住去左超多間叩門
跟住就番屋企-.-落街街玩._.
姐夫黎左=.=哼.吾想佢黎囉
家姐重色輕友囉
跟住嬲左佢.我同秶仲有蚊蚊去左買野飲
跟住玩爆玻璃.俾人投訴
不過都0k啦.可以玩到林卓毅.今日佢好火.呵.
最搞野既就系.哨牙琳走過黎拉林卓毅走過陣個樣.
超笑b囉.好撚樣衰呀佢個陣個樣
呵呵.笑死/
跟住同左秶一齊番龜
師姐今日好吾開心啵.唉.為左個蘇錡就咁吾開心.
我覺得好吾值囉._.
愛 您 不 需 要 理 由 ` 真 心 便 足 夠 ;D
不想你離開我-
babii<3 i l0vE y0U `=)
鏡が向かうあなたを愛することを私を言う
|
| hApPy tImE;;2009-07-07 10:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 6 日 星期一 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-06  |
|
今日8點幾起身喇
跟住係到睇書;
老母起左身見到我向到睇書.就話{做咩咁好死呀=係到睇書?!}
車.我不嬲都系咁好死嫁喇`
跟住10點到啦'打左俾樂怡-俾我嘈醒左.嘻
跟住佢黎左我屋企玩.係到傾心事
家姐吾好吾開心喇.人地咁話你姐.吾好理佢地咪得囉.支持你嫁
傾左1陣.細妹儀打黎;落左去搵佢同師姐
玩左1陣.閃人.番龜
到左4點幾到喇~就同怡落左街hea
落到去=同左基.肥仔.係個公園到等顏同埋秶
秶同蚊一齊黎左.顏就同左另外1個死肥仔一齊黎
跟住去左行.
點知行行下.見到兩個呀妹{堯.儀}
儀死左人.顏佢正傷左人;管理員黎左;打俾個細佬既呀媽
唉.冇人睇.我地走左.
見到哨牙琳同芙芙.我地係5串佢.嘻
超好玩=]
跟住顏同佢d fd黎左;
一齊串條哨牙琳.哈.
跟住佢超驚.走左去林卓毅
林卓毅黎踩場.之前我地就走人.今次我死都吾會走嫁啦
點知佢走人
跟住我地咪走囉.去左商場.
基叫我等等=.=點知系等顏過黎咀我
跟住我就番龜囉.
番到黎.上mSn
冇野做._.
不過今日超正囉
串到哨牙琳面都紅晒
聽日就放榜喇.好緊張呀>.<
愛 您 不 需 要 理 由 ` 真 心 便 足 夠 ;D
不想你離開我-
babii<3 i l0vE y0U `=)
私はあなたの一生の一の世を愛する
|
| hApPy tImE;;2009-07-06 07:54 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|