| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 15 日 星期三 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-15  |
|
琴日吾得閒打bl0g;
同埋心情吾系咁好!_____!
唉唉唉唉..我依家可以點做呀?!
好煩呀我._.突然之間好想死呀.
依家冇人幫我啦..
連清清同臘腸姐夫都中立埋..
我依家可以點做呀/........\
真系吾知點好呀..好辛苦呀.好想死呀.
點解個個都系咁..吾幫我..你地真系冇辦法啦咩?!
傷心傷心傷心傷心>.<
今日好冇心情.琴晚訓吾到
今朝7點起左身.因為今日要番18鄉上堂
7點半同左靖靖一齊番
7點50分去到.味開門....唉唉
跟住到左8點先開門.入左去睇下野.吹下水.
上堂啦.
0k好玩啵...數學呀sIr超正囉..
跟住12點幾放.
去左同家姐怡仲有秶去m記.
跟住我去左補習
3點幾番龜
5點幾到啦.落左去....
同蚊蚊仲有家姐怡去左商場行.見到林卓毅同呀南佢地
唉唉;見到佢地就諗番起個件事!_____!
跟住去左行行行行行行行行行行公園
無聊呀---好撚悶.
又傾計._.傾到想喊呀../.................\
跟住諗住番龜啦.
老豆打左俾我...
無啦啦有第2個女仔系到講野喎...嚇死我
番到去.老豆問..岩岩打俾你.做咩有第2個女仔系到講左d吾知咩野既野出黎?!
我答佢;下.我仲以為屋企有女仔系到講野咋..
0左咀...0.0咁岩岩系邊個呢嫁個女仔?!
家姐怡話系有女鬼
好邪囉...依家先黎搵我.../....\
好吾開心呀....好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩呀
想死想死想死想死想死想死...好想死呀
點算好呀?!唉唉唉唉唉唉
我 愛 你 ; 傑傑豬
不 能 失 去 你
我 因 為 你 而 開 心 .
我 永 永 遠 遠 都 咁 愛 你
|
| hApPy tImE;;2009-07-15 08:37 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 13 日 星期一 
你 嬲 我 .. 係 咪 因 為 你 緊 張 我 ?_? |
2009-07-13  |
|
琴日冇打到bl0g.依家同大家講番琴日做過d咩啦
琴日朝早出左去.同左臭曾.仲有好多人去左練歌
死cat遲到;-.-不過都系正常嫁啦.佢吾遲到.個果都吾系佢黎嫁啦
跟住系到玩玩玩玩;
到左12點1點到啦.番龜;
溫書;.........
4點幾5點;去左搵家姐怡.
臭b仲有然.仲有臭b個家姐系到.我地去左千秋.見到林卓毅.
臭b俾基正喊..林卓毅就扮晒野咁.走左過黎.
收啦佢;
跟住我地玩到6點半到啦.番龜....
呵呵;開心唷;郭浩然做左我個仔唷.
今日13/7朝早起左身._.
到左10點到啦.我同秶去左不江
到左2點幾.呀仔同臭b黎接我地.
我地去左銀座搵家姐怡
見到kaI姐.同有個吾知邊個.
kaI姐走左...家姐怡黎搵我地.
4點幾番左天盛
番到屋企._.同左老公mSn..又落番街
玩到6點幾7點..
閃人.
我俾人睇死成績差.慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘囉
點先依家.睇死我.
我入18鄉一定吾會衰俾你睇囉.
睇住黎啦你..p街...
我 愛 你 -v-
我 會 愛 足 你 365 0r 366 日
嘻 嘻; 傻 小 傑 ;i 10vE Y0u;
|
| hApPy tImE;;2009-07-13 07:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|