琴晚番到黎..不過好想係大陸
留多幾日...好多野玩..成日玩通宵
一日食到黑..賭$$..去我姑姐間餐廳幫手..
去打機....而且堂哥.姐好好人..好玩得..同我年
紀又差唔多...好玩..xd..哈
不過最好玩應該係前晚..
前晚香港8號風球既時候..
我地果到可能唔止8號風球啦..
果時..我同堂姐去左我姑姐間鋪.
唸住幫手..去到後..不出10秒..
全間鋪黑哂..停電..電筒..蠟燭
出哂黎...
之後我呀叔唔夠1分鍾..就即
黎接我地4個人...回家途中...黑漆漆..
咩到睇唔到..仲洛大雨..我仲差d扒街..
番到濕唒...
不過難為我個3.4個堂哥同我呀哥係上面...
因為開頭樓上冇關window..d風同沙吹哂入黎...
不過真係好beautiful..成間屋都點哂蠟燭..
之後我地仲睹錢..打pair同麻將..好玩
不過去到1點幾..我地就好肚餓..
因為大陸好早食飯..之後無啦啦有人拍門..
原來我姑姐叫人送左d宵夜黎呀...真係好有
雪中送炭feel..呢晚..我地玩到好3點幾先訓..
好既心呀!~~
___________________________________________
此外..我煲哂花樣男子 韓劇..
好睇到爆...不我最鍾意睇易政同
佳乙段感情..比台劇講多好多..
又好睇好多..d人又型..
好睇..d歌又好聽..值得推介
|