(
盡情發洩吧!~~
lai1997
暱稱: 無與綸比*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
身在福中-周麗淇
報時
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去camp既日子好辛苦呀...
8號風球呀!~^^^
今日番左學校幫手呀.....
唉...
2009-08-25
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 68
今日人氣: 1
累積人氣: 1232
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


好黑仔呀... 分類: 未分類

今日煮野食..

用類似剪刀果D

鉗黎煮..煮完之後..

唸住擺番好..但竟然

攞錯左煮個部分(有手柄..但攞錯左)

超熱..即時張支鉗丟落地下..

之後..馬上衝入廚房浸水..

好痛呀...隻手即時紅哂..起水泡..

D肉好促似熟左...(我家姐仲好

黑心咁講:你係咪白痴架..手柄同果度

都攞錯。(佢太冇人性)

之後..浸水.冰敷左好耐..

而家隻手仲好痛....

其實琴日就好黑仔架啦..

琴日沖完涼..成個跣底係廁所

趴左落去..成身瘀嗮..仲流血...

最近,,D運真係唔多掂..唉!~~



2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


最近.. 分類: 未分類

最近都係都翻煲花樣男子 韓劇..

好好睇..不過我最鍾意睇既唔係

男主角同女主角

我最鍾意既係金范飾演既易正

同金素恩飾演既佳乙果段情..好好睇

搞到我好迷金范同金素恩呀!!~~

一個型..一個beautiful...

好襯呀...好想佢地係埋一齊..

我上網查左佢地既資料..

除左我之外..仲有好多人都想

佢地一齊..而且仲傳過緋聞..

金范&金素恩anycall手機廣告

 

 

 



2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


回歸香港.. 分類: 未分類

琴晚番到黎..不過好想係大陸

留多幾日...好多野玩..成日玩通宵

一日食到黑..賭$$..去我姑姐間餐廳幫手..

去打機....而且堂哥.姐好好人..好玩得..同我年

紀又差唔多...好玩..xd..哈

不過最好玩應該係前晚..

前晚香港8號風球既時候..

我地果到可能唔止8號風球啦..

果時..我同堂姐去左我姑姐間鋪.

唸住幫手..去到後..不出10秒..

全間鋪黑哂..停電..電筒..蠟燭

出哂黎...

之後我呀叔唔夠1分鍾..就即

黎接我地4個人...回家途中...黑漆漆..

咩到睇唔到..仲洛大雨..我仲差d扒街..

番到濕唒...

不過難為我個3.4個堂哥同我呀哥係上面...

因為開頭樓上冇關window..d風同沙吹哂入黎...

不過真係好beautiful..成間屋都點哂蠟燭..

之後我地仲睹錢..打pair同麻將..好玩

不過去到1點幾..我地就好肚餓..

因為大陸好早食飯..之後無啦啦有人拍門..

原來我姑姐叫人送左d宵夜黎呀...真係好有

雪中送炭feel..呢晚..我地玩到好3點幾先訓..

好既心呀!~~
___________________________________________

此外..我煲哂花樣男子 韓劇..

好睇到爆...不我最鍾意睇易政同

佳乙段感情..比台劇講多好多..

又好睇好多..d人又型..

好睇..d歌又好聽..值得推介

 

 



2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


琪姐,盈,青,华| SORRY 分類: 未分類

E家我在大陆,

对不起,我放你们飞机

请愿諒我

情非得已才要这么急回大陆

 

 



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


聽日..番去考試 分類: 未分類

聽日番安柱考試...

應該係話全級6年班

都要考...!~~

大家一齊加油!!~~