今日兩點番去表演..
但我一D唔緊張...
唔通我好得...
錯..係我冇當過呢場表現...
係一場遊戲..贏左有野獎
輸左咪得個桔囉..
要用平常心去看待
咁就唔會緊張架啦!~~
E家. . 剩番我一個係屋企
好悶呀. . .我呀哥同家姐
番左學. . 而我呀爸同呀
媽就番緊工. . 一唸起佢
地個個都為左自己既生
活努力. . . 但我就. . 我覺得
我好似好懶咁. . 其實我都
好想好似佢地咁. . 但每次
我想攞起枝筆黎ko D假期功
課...我都覺得我後手. .特然好重
..唔想做..但我知道唔可以再比自
己有藉口..我決定聽日比心記KO
D功課..各位書友..如果你地都味
做唒D假期功課..我地一齊加油啦!~~
今日晏晝. .呀媽叫我地兩姊妹其中一個陪佢
去荃灣. .我地兩個死都唔行. . (因為同呀媽去街好煩)
但之後係呀媽既威迫之下. . 我家姐唯有跟佢去. . 我係呢
到祝福你. . . 你死得好慘同好壯烈呀. . 我從心多謝你. . 因為你
我先唔使去咋. . .
今日係我第一日黎玩呢個BLOG
好多都唔識...請大家多多指教
記住多D黎呀..