今日考placement...
佢畢嬲都考開一份卷or
fill in the blank..但今次竟
然考重組句子...呢個係我
最弱既一項...搞到我有一題
冇做..仲有d亂做..
不過..今日都算lucky..
冇比老師罵..天下太平..
咩事都冇發生過..而且功課小..
好快做完..番到屋企又有得玩
電腦..實在太好彩啦..哈哈!!! ^^
6月6日..係菁既生日
我地去佢屋企開左個
party..好多野食..蛋糕.
薯片.可樂.pizza.
我地仲係咁玩蠟燭..(玩火小年)
我地仲玩撲克牌..
我同盈.琪姐.夾$$
買左4隻公仔比菁同妍...
好開心呀..^^
今日..考4科呀...PE..電腦..普通話..音樂..
音樂同電腦好難呀...好多都亂寫...哈^^
____________________________
聽日菁生日..去佢屋企食CAKE..
我同盈.琪姐夾$$買左份野比佢..
好想聽日快D黎...
前日....我同盈.菁.琪(華走左...)
一齊去練我地自創既排排舞..
點知比個下流賤格既小人--何家樂
係佢屋企高空偷拍...條片16分48秒...
佢隻都唔抽筋..佢仲要周圍send比人睇..
好嬲呀...(怒- -)佢地班人仲要笑我地...下次見到
佢地都要偷拍番= =以牙還牙...
今日. . .我家姐去我姨媽
home攞左個按摩器...
超好笑. .. 一插電開制. .
就係咁震啦.. . 跟住. . 我家
姐叫我放係個肚都試下. .
一擺洛去. . 就係咁笑. . 好似
比人(吱)咁..但e家按得耐. .
都幾comfortable架...