煲劇熱潮一浪按一浪
J2又有新劇
J2係預告講哂7點將會播既劇
J2而家7點€惡作劇之吻€ 超好睇 睇過
播完呢套之後 就播€惡作劇2吻€ 本人追緊 超好睇
播完呢套之後 就播€霹靂MIT€ 雖然睇過 但呢套劇係我偶像炎亞綸
主演 當然要追囉 你地都要棒場
播完呢套之後 就有€翻滾吧 蛋炒飯€ 呢套冇睇過 到時先算
今日
我同菁€傑€琪姐€盈
去游水
太陽曬曬
但都`好好玩€
但佢地成日潑水€ 對於一個怕水既我就唔多好 €
壞消息
個鍵盤壞左
而家打網誌
都係用螢幕小鍵盤
`好慘
咁樣打字煩煩又慢慢
係停課既兩星期入面
我同琪姐就一齊煲劇..
煲(惡作劇之吻1)同
(惡作劇2吻)...雖然我同
琪姐之前都睇過(惡作劇之吻)
但e家睇番..都好好睇..令人愛不釋手..
而我呢...我既煲劇生涯仲勁..
自從我係j2睇左(不良笑花)
我就想追洛去..
我e家要煲好多套劇呀...但好開心呀!!!~^^
今日考中文...
有好多都唔識做
番屋企..睇左陣電視..
電視話聽日小學停課
有d開心又有d傷心(自相矛盾)
開心因為唔駛考試..
唔開心因為可能冇得去
畢業營..e家都唔知道點...唉
我最近幾鍾意鄭元暢
同林依晨..可能係翻煲
<惡作劇之吻>既關係..
雖然套劇n年前睇過..
但到e家睇番..都好好睇..
_____________________
聽日考試...大家比心記溫書啦..!加油!~