(
盡情發洩吧!~~
lai1997
暱稱: 無與綸比*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
身在福中-周麗淇
報時
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去camp既日子好辛苦呀...
8號風球呀!~^^^
今日番左學校幫手呀.....
唉...
2009-08-25
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 68
今日人氣: 2
累積人氣: 1235
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


煲劇熱潮一浪按一浪 分類: 未分類

煲劇熱潮一浪按一浪

J2又有新劇

J2係預告講哂7點將會播既劇

J2而家7點€惡作劇之吻€  超好睇 睇過

播完呢套之後 就播€惡作劇2吻€   本人追緊 超好睇

播完呢套之後 就播€霹靂MIT€ 雖然睇過 但呢套劇係我偶像炎亞綸

主演 當然要追囉  你地都要棒場

播完呢套之後 就有€翻滾吧 蛋炒飯€ 呢套冇睇過 到時先算

 



2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


今年第一次游水 分類: 未分類

今日

我同菁€傑€琪姐€盈

去游水

太陽曬曬 

但都`好好玩€

但佢地成日潑水€  對於一個怕水既我就唔多好  €

壞消息

個鍵盤壞左

而家打網誌

都係用螢幕小鍵盤

`好慘

咁樣打字煩煩又慢慢

 



2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


停課... 分類: 未分類

係停課既兩星期入面

我同琪姐就一齊煲劇..

煲(惡作劇之吻1)同

(惡作劇2吻)...雖然我同

琪姐之前都睇過(惡作劇之吻)

但e家睇番..都好好睇..令人愛不釋手..

而我呢...我既煲劇生涯仲勁..

自從我係j2睇左(不良笑花)

我就想追洛去..

我e家要煲好多套劇呀...但好開心呀!!!~^^



2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


今日exam 分類: 未分類

今日考中文...

有好多都唔識做

番屋企..睇左陣電視..

電視話聽日小學停課

有d開心又有d傷心(自相矛盾)

開心因為唔駛考試..

唔開心因為可能冇得去

畢業營..e家都唔知道點...唉



2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


哈哈... 分類: 未分類

我最近幾鍾意鄭元暢

同林依晨..可能係翻煲

<惡作劇之吻>既關係..

雖然套劇n年前睇過..

但到e家睇番..都好好睇..

_____________________

聽日考試...大家比心記溫書啦..!加油!~