|
今日 早上9點半啊媽叫我起身 先至起身 之後就換衫 換完之後攪埋d野 就搭地鐵去觀塘番工嚕
唉...今日以組係第三日遲到啦 我唔可以再比自己遲到嫁啦 俾心機...之後番到公司換完衫 就食早餐
點知出去攞野食個時 有個啊姐以為我今日唔會番工 係因為佢昨日笑我仆街 我點僧唔番工呢
我又唔會介意人地點睇我 我點會係d小氣ge人呢 之後我就去左食野 食完之後出大堂做
嘩...太耐冇做大堂 感覺怪怪的 d時間好似過得好慢咁 之後做到5點到 就放工嚕 需然收工好開心
不過個心覺得好內疚 因為我為左想5點收工 係咁叫啊paul出去大堂頂我個位 真係好想同佢講聲sorry
不過又唔知點開口 唉...好亂啊 我究竟同唔同佢講sorry好呢 不過我唔想比機會自己後悔 因為我錯過左太多
後悔得太多啦 唉...煩煩煩 之後放工就打電話比peggy 問佢出唔出街 之後約左係坑口地鐵站到等
之後就一齊去左南豐到食野 食完就係到行 去左租碟 行10點姆 就去東港城到行 行到11點幾 就番屋企嚕
番到屋企第一時間洗白白 洗完之後就玩電腦 係到睇碟 睇小孩不笨2 超感人...睇到喊...真係超好睇
極力推介依套片 睇到12點到 就訓嚕
淚暈開明信片上的牽掛
那傷心原來沒有時差
|