|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 4
累積人氣: 12234
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 10 月 2 日  星期一



...

今日  早上差唔多8點  先起身  之後就洗頭  洗完之後就換衫同執野  之後就搭地鐵去觀塘番工嚕

番到公司  換完衫就扎頭髮  之後就出去做野嚕  一出到去就食早餐先  食完之後繼續做  做到2點幾

就食午餐  食完之後就繼續做  做到差唔多6點先放工  攰到咩咁  之後就係公司到坐  坐左陣就買野食

食完同個經理係到傾計  傾左陣就搭地鐵走嚕  之後打比啊媽  啊媽話今晚晚餐食M記  之後叫我去買

買完之後就番屋企嚕  番到屋企食野  食完之後就睇電視  之後就玩電腦  玩到11點幾就洗白白  洗完之後就訓嚕

把記憶通通都記低
留待每次掛念你

 

刊登時間︰2006-10-03 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 10 月 1 日  星期日



同peggy去街...

今日  早上差唔多7點半先起身  之後就食早餐  食完就換衫同扎頭髮 之後執埋d野  就搭地鐵去觀塘番工嚕

番到公司  就即刻換衫  之後就出去做野嚕  做到10點45分到  就食野  之後一路行去銀行攞番張提款卡

一路飲野  之後攞完張卡  就番去公司到繼續休息  休息完繼續做野  屌...今日係公司仆街仆左兩次

仆完一起身行左兩步  又再仆多次  勁黑仔...好彩我肥  有d肉頂住  今日隻腳就(魚)左  勁痛...

之後做到5點到  就放工嚕  之後就打電話比peggy  約左5點半係寶林地鐵站到等  之後坐多陣

我就換衫  之後就搭地鐵去寶林  之後等左十幾分鐘  peggy就黎嚕  之後就一齊去左魚米家食野

食完之後就去M記到坐  係到傾計  傾左陣就係新都城周圍行  買左兩件衫  買完就去千色百貨個Princess

睇左勁耐  終於搵到個!鍾意ge手鐲  買左275蚊  不過我覺得好靚  買完之後  以後就唔可以亂駛錢

之後行到10點到  就番屋企嚕  番到屋企第一時間洗白白  洗完之後就換衫去地鐵站到搵家姐  之後就去惠康買野

買完之後就番屋企嚕  番到屋企就玩電腦  玩到1點到  就訓嚕

心開一敲即碎
遺失了你才明白我會消失了生趣

 

刊登時間︰2006-10-01 12:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 9 月 30 日  星期六



啊paul...sorry啊...

今日  早上9點半啊媽叫我起身  先至起身  之後就換衫  換完之後攪埋d野  就搭地鐵去觀塘番工嚕

唉...今日以組係第三日遲到啦  我唔可以再比自己遲到嫁啦  俾心機...之後番到公司換完衫  就食早餐

點知出去攞野食個時  有個啊姐以為我今日唔會番工  係因為佢昨日笑我仆街  我點僧唔番工呢

我又唔會介意人地點睇我  我點會係d小氣ge人呢  之後我就去左食野  食完之後出大堂做

嘩...太耐冇做大堂  感覺怪怪的  d時間好似過得好慢咁  之後做到5點到  就放工嚕  需然收工好開心

不過個心覺得好內疚  因為我為左想5點收工  係咁叫啊paul出去大堂頂我個位  真係好想同佢講聲sorry

不過又唔知點開口  唉...好亂啊  我究竟同唔同佢講sorry好呢  不過我唔想比機會自己後悔  因為我錯過左太多

後悔得太多啦  唉...煩煩煩  之後放工就打電話比peggy  問佢出唔出街  之後約左係坑口地鐵站到等

之後就一齊去左南豐到食野  食完就係到行  去左租碟  行10點姆  就去東港城到行  行到11點幾  就番屋企嚕

番到屋企第一時間洗白白  洗完之後就玩電腦  係到睇碟  睇小孩不笨2  超感人...睇到喊...真係超好睇

極力推介依套片  睇到12點到  就訓嚕

淚暈開明信片上的牽掛
那傷心原來沒有時差

 

刊登時間︰2006-10-01 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]