|
今日 早上7點幾六蚊打電話黎先起身 之後就食早餐 食完就換衫 換完攪埋d野 就落樓下搵六蚊
一落到樓下 橫風橫雨咁 攪到成身濕曬 條校裙仲要會流水 攪到倨身勁重 又要攞住咁多書
之後上到課室 唉...上堂勁無聊 依家愈黎愈唔鍾意番學 係唔係我變緊呢 唉...好想讀書 但又唔想讀
都唔知點好 之後放學同六蚊送高丸到溫室 之後就番屋企嚕 點知行行下 愈黎愈大雨 又攪到成身濕曬
之後番到屋企 即刻換衫 之後就玩電腦 玩到5點幾 就換衫去M記到搵家姐 之後就一齊食野
食完之後家姐就番工 而我就幫家姐攞野番屋企 番到屋企換完衫 就搭地鐵去觀塘到睇佢
點知去到個到 見到個係公司唔係太鍾意ge女仔係到攪生日會 O曬嘴...唉...不過最灰係 見到唔到佢
可能佢係廚房到做緊野啦 不過算啦 咁樣ge話 只係證明我地冇緣 我唸有d野 係時候要放低
唉...我發覺自己好白癡 為左睇佢 咁大雨都仲要去 攪到勁濕 我唸我唔會再去睇佢 因為今次真係傷透
也都證明左我同佢冇緣 放低佢 有一定難度 希望我可以做到 明知沒結果 何苦去等待 我又遵守唔到承諾啦
始終都要學識放低 如果唔係會傷得更重 我係佢ge心 可能只係一個普通同事 但佢係我個心 就好重要
哭過了後 可能會變得長大 唔再容易受傷 主...您願意照顧我到永生嗎 之後坐到9點幾 就搭地鐵走嚕
番到坑口 去左蜂蜜公爵到買野食 之後就番屋企嚕 番到屋企 唉...係咁唸起佢 唸起今日ge事
好唔開心 好想喊 眼淚若流得出黎 我唸會開心d 但可惜眼淚始終唔流出黎 冇辦法啦 人生就係咁
大起大落 認命吧 之後玩電腦 玩到10點半多d 就洗白白 洗完之後就玩電腦 玩到11點幾
就訓嚕
明明很愛你 明明想靠近
但是你的身邊有人捧花總是擁擠
|