|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 1
累積人氣: 12266
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 14 日  星期四



心情還是不好...

今日  早上7點幾六蚊打電話黎先起身  之後就食早餐  食完之後就換衫同整野  之後就落樓下搵六蚊

唉...今日心情好差  係咁唸起昨日ge野  好唔開心...需然好心痛  但都冇計啦  註定左係冇就冇

真係好想喊  不過又喊唔出  好辛苦啊  星期六見到佢  唔知會點呢  可能到時以經唔再鍾意佢嚕

不過到依家都仲係放唔低  我唸到時都應該放唔低  如果結果係咁  咁就認命啦  人一世物一世

放低就放低啦  我要答應自己  一定要努力放低佢  願主賜能力比我  之後放學  同六蚊番屋企

番到屋企  勁唔開心  睇到家姐同啊媽嘈交  唉...好唔想佢地嘈啊  聽到我都覺得煩  點解要咁啊

主...我真係好唔想再生活係依個屋企  好想出去住啊  依家好憎啊媽  佢一d都唔體諒人  唔體諒自己仔女

聽到佢同家姐嘈  聽到我都喊  我覺得家姐好慘  真係好想帶家姐離開依個屋企  去一個開心ge地方

永遠都冇人煩  之後過左陣  六蚊打電話黎  之後傾左陣  就換衫落去樓下搵六蚊  之後去左南豐食野

食完之後行左陣  就惠康到買朱古力整野食  買完之後去左東港城到行  行到6點幾  就番屋企嚕

番到屋企  仲要對住啊媽個樣  佢仲要叫我掃地  超O嘴...之後掃完地  就洗龜仔個屋企  洗完就玩電腦

玩左陣覺得好眼訓  之後就訓教  待續...

要痛快淡忘  但是夢內又記起
怎忘掉你

 

刊登時間︰2006-09-14 10:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 9 月 13 日  星期三



係時候放低...

今日  早上7點幾六蚊打電話黎先起身  之後就食早餐  食完就換衫  換完攪埋d野  就落樓下搵六蚊

一落到樓下  橫風橫雨咁  攪到成身濕曬  條校裙仲要會流水  攪到倨身勁重  又要攞住咁多書

之後上到課室  唉...上堂勁無聊  依家愈黎愈唔鍾意番學  係唔係我變緊呢  唉...好想讀書  但又唔想讀

都唔知點好  之後放學同六蚊送高丸到溫室  之後就番屋企嚕  點知行行下  愈黎愈大雨  又攪到成身濕曬

之後番到屋企  即刻換衫  之後就玩電腦  玩到5點幾  就換衫去M記到搵家姐  之後就一齊食野

食完之後家姐就番工  而我就幫家姐攞野番屋企  番到屋企換完衫  就搭地鐵去觀塘到睇佢

點知去到個到  見到個係公司唔係太鍾意ge女仔係到攪生日會  O曬嘴...唉...不過最灰係  見到唔到佢

可能佢係廚房到做緊野啦  不過算啦  咁樣ge話  只係證明我地冇緣  我唸有d野  係時候要放低

唉...我發覺自己好白癡  為左睇佢  咁大雨都仲要去  攪到勁濕  我唸我唔會再去睇佢  因為今次真係傷透

也都證明左我同佢冇緣  放低佢  有一定難度  希望我可以做到  明知沒結果  何苦去等待  我又遵守唔到承諾啦

始終都要學識放低  如果唔係會傷得更重  我係佢ge心  可能只係一個普通同事  但佢係我個心  就好重要

哭過了後  可能會變得長大  唔再容易受傷  主...您願意照顧我到永生嗎  之後坐到9點幾  就搭地鐵走嚕

番到坑口  去左蜂蜜公爵到買野食  之後就番屋企嚕  番到屋企  唉...係咁唸起佢  唸起今日ge事

好唔開心  好想喊  眼淚若流得出黎  我唸會開心d  但可惜眼淚始終唔流出黎  冇辦法啦  人生就係咁

大起大落  認命吧  之後玩電腦  玩到10點半多d  就洗白白  洗完之後就玩電腦  玩到11點幾

就訓嚕

明明很愛你  明明想靠近
但是你的身邊有人捧花總是擁擠

 

刊登時間︰2006-09-13 04:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 9 月 12 日  星期二



心情比昨日差...

今日  早上6點45到  就比啊媽叫左起身  之後就食早餐  食完就換衫  換完之後坐左係張床

坐坐下又訓左陣  之後起身整個頭  唉...d頭髮彎左  超煩...攪到成7點40分先出得門口  即刻係樓下搵六蚊

之後一齊番學校  番到學校  唉...需然冇眼訓  不過心情就唔係咁好  係咁唸起佢  唸緊聽日去唔去睇佢

如果去  又驚睇到d唔開心ge野  唔去  又好掛住佢  真係好煩...之後放學同六蚊送高丸到溫室  就番屋企嚕

番到屋企  原來約左六蚊去行街  但六蚊要做美設功課  所以冇出到  之後我叫家姐幫我用塔羅牌占卜d野

唉...結果話我同佢性格唔岩  會係埋一齊ge機會唔大  需然結果係咁  但唔知點解傷心唔落  可能...以經傷慣

聽日究竟去唔去睇佢好  唉...好煩啊  唔知點好  主...如果塔羅牌講d野係真  咁點算  係唔係要我放棄??

但我又唔知佢點唸  我話過如果一日唔知真正答案  我都唔會放棄  我應該堅持定係放棄好  我自己都唔知

有d野應該放棄  放棄唔到  唔想放棄  但又要我放棄  人生咁大起大落  叫我點去過  主...若沒有您  我都唔知會點

可能心情仲差過依家  可能冇依家咁幸福  愛一個人  可能真係唔一定要得到佢  但我只係要少d唔開心

點解會咁難  我只係想佢關心我  知道我ge心意  點解都會難  開心往往背後就係唔開心  我應該點做好

請求主告訴我  阿們...之後玩完塔羅牌  就換衫同家姐去南豐食野  食完之後行左陣  就去街市睇野

之後家姐就番工  我就自己一個人去百坐到買野  之後再去東港城同惠康買野  買宛去番南豐幫啊媽買野

之後就番屋企嚕  番到屋企  就洗白白  之後食左少少野  就玩電腦  玩左陣就睇電視  睇完就睇福爾摩斯

睇左陣攰過頭就訓嚕

真的想擁抱你  傾出心底那句
想張開口說  但事實並未說起

 

刊登時間︰2006-09-12 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]