|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 2
累積人氣: 12271
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 26 日  星期二



...

今日  早上6點半到  就鬧鐘係到響  但都係息左佢就繼續訓  依家有少少懷疑自己做咩買完又冇用

之後差唔多7點  啊媽就叫左我起身  之後就起身食早餐  食完之後就換衫同執野  之後就落樓下搵六蚊

之後就一齊番學  番到學校  好無聊啊  又勁眼訓  唉...今日上堂無啦啦唸起以前開心ge野同唔開心ge野

心好痛...我唔知自己係唔係真係可以忘記到佢  但見到佢  又好似冇咩野咁  好唔知點  之後放學  就同六蚊一齊走

番到屋企冇耐  就去M記幫屋企人買野食  之後就番屋企食野  食完之後就玩電腦  玩到6點半多d

kelly突然打電話黎  好開心啊...因為好耐冇同過kelly傾電話  又驚打比佢會阻到佢

之後傾左好多野  傾到7點到  就收左線嚕  之後就繼續玩電腦  唉...突然唸起自己好傻  根本有d野

都冇可能會發生  唉...何必去唸咁多呢  我相信主會賜最好ge野比我  因為主愛世人  主...願您感受到我的痛

會去賜快樂給我  阿們...一路玩電腦  一路覺得好唔開心  可能因為心入面有種對唔住主ge感覺

因為我往往只係唔開心個時先祈禱  平時有開心ge野都冇祈禱  我唸...我係基督徒入面最差個個

主...若果有機會ge話  真係好想同您講聲對唔住  請您願諒我  我係一個只會張唔開心ge事交比主ge人

但主一路都冇放低過我  就算我冇同主分享自己開心ge野  主都一路照顧我  一路係我身邊扶住我

當唔開心ge時間  主願意拖住我去走過  主...係我失落ge時候  係您陪住係我身邊  感謝您...

之後玩到8點到  就訓教  訓到9點半多d  就起左身嚕  之後就睇電視同食左d野  之後就玩電腦

玩到11點幾  就洗白白  之後繼續玩電腦  玩到12點半多d  就訓教嚕

毌忘你如何令到我心痛
突然先知愛情始終靠運氣

 

刊登時間︰2006-09-26 10:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 9 月 25 日  星期一



...

今日  早上6點半個鬧鐘係到響  唸住起身  點知都係息左佢  之後繼續訓  訓到7點幾  啊媽就叫我起身

之後就起身食早餐  食完之後就換衫  換完之後就執野  執完之後就落樓下搵六蚊  之後就一齊番學

番到學校  都係無無聊聊咁過  之後放學就同六蚊一齊番屋企  番到屋企食左件西餅  之後就玩電腦

玩到差唔多5點  就訓教  訓到8點半到  就起身食晚餐  食完之後就睇電視  睇到9點半到  就上網睇食譜

睇到10點幾  就洗白白  洗完之後就繼續玩電腦  玩到11點幾  就訓嚕

為何回憶會讓人暈眩
誠實的背後 是否住著傷口

 

刊登時間︰2006-09-25 04:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 9 月 24 日  星期日



仆街經理...

今日  早上7點幾比啊媽叫起身  不過我見橫掂都遲到  所以訓多陣先起身  之後就換衫同扎頭髮

之後攪埋d野  就番工嚕  番到公司  即刻換衫  之後一出到去  就比經理叫左去食早餐  食完之後就開始做野

做到2點半到  就食午餐  食完之後就繼續做野  頂...今日超多客  之後做到5點到  個口勁乾  之後走去飲水

點知比個經理屌  話我做咩明知咁多客仲走去飲水  佢白癡嫁  個口乾撚到仆街  點同d客講野啊

想收買人命咩  之後仲要叫我收工  收咪收囉  橫掂攰撚到咩咁  之後我行去休息室  佢仲要係我後面一路係咁話我

真係屌佢  之後我就換衫  換完就係休息室到坐  同d同事係到傾計  傾到差唔多5點半  就搭地鐵番屋企嚕

番到屋企  第一時間玩電腦  玩左陣就食晚餐  食完就洗龜缸  之後就訓係張床到唸野  唸唸下訓著左

訓左陣就起身洗白白  洗完之後就玩電腦  係到睇食譜  睇到11點幾  就訓嚕

這結局 無法刪改嗎

我已放下  能沒牽沒掛嗎

 

刊登時間︰2006-09-24 06:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]