|
今日 早上6點半到 就鬧鐘係到響 但都係息左佢就繼續訓 依家有少少懷疑自己做咩買完又冇用
之後差唔多7點 啊媽就叫左我起身 之後就起身食早餐 食完之後就換衫同執野 之後就落樓下搵六蚊
之後就一齊番學 番到學校 好無聊啊 又勁眼訓 唉...今日上堂無啦啦唸起以前開心ge野同唔開心ge野
心好痛...我唔知自己係唔係真係可以忘記到佢 但見到佢 又好似冇咩野咁 好唔知點 之後放學 就同六蚊一齊走
番到屋企冇耐 就去M記幫屋企人買野食 之後就番屋企食野 食完之後就玩電腦 玩到6點半多d
kelly突然打電話黎 好開心啊...因為好耐冇同過kelly傾電話 又驚打比佢會阻到佢
之後傾左好多野 傾到7點到 就收左線嚕 之後就繼續玩電腦 唉...突然唸起自己好傻 根本有d野
都冇可能會發生 唉...何必去唸咁多呢 我相信主會賜最好ge野比我 因為主愛世人 主...願您感受到我的痛
會去賜快樂給我 阿們...一路玩電腦 一路覺得好唔開心 可能因為心入面有種對唔住主ge感覺
因為我往往只係唔開心個時先祈禱 平時有開心ge野都冇祈禱 我唸...我係基督徒入面最差個個
主...若果有機會ge話 真係好想同您講聲對唔住 請您願諒我 我係一個只會張唔開心ge事交比主ge人
但主一路都冇放低過我 就算我冇同主分享自己開心ge野 主都一路照顧我 一路係我身邊扶住我
當唔開心ge時間 主願意拖住我去走過 主...係我失落ge時候 係您陪住係我身邊 感謝您...
之後玩到8點到 就訓教 訓到9點半多d 就起左身嚕 之後就睇電視同食左d野 之後就玩電腦
玩到11點幾 就洗白白 之後繼續玩電腦 玩到12點半多d 就訓教嚕
毌忘你如何令到我心痛
突然先知愛情始終靠運氣
|