今日既行程真係炆晒.來回果段路程辛苦到...
覺得有小小中暑.v.吾知下次係咪仲要我去/_\
Lalalalalala~
兩個7號仔xd
晚餐
好熱阿. 我想游水/_\
溶住咁出去..完全八爪魚頭.. shit!
個傻b可以成日都吾食野囉; kai子xd
高炒可以令塊面尖d架xdd
仲未夠xd
在幹啥?
去聯和買材料; 跟住落勁大雨囉..
避左陣雨.. 跟住好有緣xd
今日埸波驘左. 不過一d都吾爽; 重點今日暴晒得好勁 /_\
沖涼既時候發現好似游完水, 有個印shit:( 吾想變黑芝麻吾該.v.
好攰......
另外...
往前看吧!不會沒有了誰誰就不能怎樣。
而且看清了某些東西,知道自己不要再kai下去。
已經不會令自己想已往的快樂時光,只會令我更痛恨你而已。
我還是喜歡簡單的快樂,有了你便快樂*.*(k)
我要知道:
有人關心我。
有人在意我。
有人支持我。
有人安慰我。
有人相信我。
YEAH!
好熱阿; 接受吾到咁熱既天氣/_\ 個頭會好....
系有冷氣既地方訓左個晏教xd 加上你既手臂.好舒服~
食左個開心樂園餐xd 好耐冇試過;D
晚餐過左聯和食xd 買左塊板喇; 開心!